Remarketing (retargeting) na Facebooku

System reklamowy Facebooka ciągle się rozwija, a zmiany wprowadzane są sprytnie pod przykrywką zmian wizualnych. Oczywiście sam system reklamowy nie dąży tylko do tego aby trafiało do nas jak najwięcej reklam, ale żeby były one dla nas również jak najbardziej wartościowe, czyli z większym prawdopodobieństwem, że znajdujące się w nich treści będą przez nas pozytywnie odebrane. Jest to także równoznaczne z większą skutecznością reklam, które są dobrze zoptymalizowane.

Reklamy remarketingowe na Facebooku

Jedną z najlepszych metod na poprawę skuteczności reklam jest remarketing, czyli wyświetlanie reklam ściśle określonym osobom, które już odwiedziły naszą witrynę, ale jeszcze nie dokonały konwersji (zakupu, kontaktu przez formularz, itp.)

Jak działa remarketing na Facebooku?

Aby uruchomić remarketing reklamy na Facebooku należy dodać specjalny tag remarketingowy do naszej witryny internetowej (niestety remarketing nie działa na osoby odwiedzające nas fanpage). Następnie reklamy trzeba kierować na specjalną grupę odbiorców, które ‚wpisała się’ na listę remarketingową, poprzez odwiedziny naszej strony.

Jeśli chciałbyś uruchomić kampanię remarketingową na Facebooku, skorzystaj z naszej oferty!

Autor: Bartosz Konieczny